Пошукова реклама в Google Ads

 

Приклад відображення контекстної реклами в Google

контекстна реклама, приклад реклами adwords, контекска

Успіх і невдача в рекламній кампанії

Фактор успішності рекламної компанії – якість сайту. Це стосується структури сайту, дизайну і змісту цільових сторінок.

Мета контекстної реклами – допомогти користувачам знайти те, що вони шукають. Тому Ads і Директ є лише інструментами, завдяки яким привертають покупців на сайт. А ось утримати на сайті покупця, переконати купити товар (послугу) або зателефонувати – це мистецтво, зване інтернет-маркетингом.

Якщо Ви давали контекстну рекламу і розчарувалися в ній, може бути кілька причин:

  1. Неписьменна настройка інструменту Ads або Директ;
  2. Проблеми з сайтом: дизайн, цільові сторінки, заплутана структура;
  3. Відсутність аналітики даних від реклами, що збираються за певний період часу;
  4. Халатність менеджерів, які приймають дзвінки.

Перші 3 причини можна вирішити. Остання причина – людський фактор.
Завдяки контекстній рекламі розумієш проблеми сайту. Проводиться аналіз дії людей, які зайшли з реклами на сайт. Також можливе проведення А/B тестування або для мобільного пошуку створення мобільної версії сайту.

За допомогою контекстної реклами отримуєш клієнтів вже в день запуску. Тому витрати на контекстну рекламу можна сміливо віднести до інвестицій.

Робимо ефективну настройку рекламних кампаній на європейський ринок.

У штаті працюють сертифіковані фахівці з Google Ads.

Скільки коштує замовити контекстну рекламу Google Ads?

Як працює контекстна реклама

контекстна реклама, приклад контекстної реклами
Принцип роботи простий. Хтось хоче купити товар або послугу, а за таким запитом ваш сайт знаходиться, скажімо, на третій або четвертій сторінці. Навряд чи у клієнта вистачить терпіння так далеко перебирати пропозиції. Але якщо ви дали оголошення, ймовірність того, що за нього клацають і прочитають вашу пропозицію збільшується в рази.

У чому відмінність контекстної реклами Google Ads від Яндекс Директ

Контекстна реклама – це аукціон, а Google і Яндекс є платформами для цього. Тому особливого принципової відмінності один від одного у них немає. Відмінність в тому, що платформа Google гнучкіше в настройках і дає можливість побачити якість як оголошення, так і цільової сторінки в порівнянні з іншими оголошеннями конкурентів.
Якщо ми охоплюємо максимальну кількість потенційних клієнтів своєю пропозицією, то необхідно використовувати всі можливі для цього кошти.

Додаткові послуги реклами

Банерна реклама Google Ads

Відеореклама Google Ads

Мобільна реклама Google Ads

Як замовити послугу реклами?

1. Зателефонувати +38 (066) 865-89-87, +38 (068) 865-89-87, (044) 223-15-45.
2. Написати листа на електронну пошту: info@mcsite.ua
3. Приїхати в офіс за адресою м.Київ проспект Перемоги 57, оф. 601.
4. Чи залиште заявку на спеціальній сторінці.