sport

Кейс з товарной реклами: Спортивні товари

Початкова інформація

Спочатку звернулися до нас у веб студію із запитом створення сайту з функціоналом інтернет-магазину. Це був інтернет магазин на 3000 спортивних товарів. Від спортивних аксесуарів до тренажерів. Сайт був створений з усім необхідним функціоналом, онлайн оплатою і т.д.

І потім постало головне питання щодо залучення цільових відвідувачів на сайт. Був запропонований варіант реклами Google Shopping (Гугл шоппінг), товарна реклама.

Робота з рекламою

Був створений акаунт Merchant Center для даного інтернет магазину, пройшов необхідні перевірки і підтвердження. Був створений фід з товарами на основі експортованих з сайту товарів, завантажений в Merchant Center.

Наступним кроком було створення рекламного акаунта Google Ads, в якому була налаштована товарна рекламна кампанія. Були створені групи оголошень під усі основні категорії, до груп прив’язані відповідні товари. Рекламний акаунт був пов’язаний з Merchant Center. Створено акаунт гугл аналітики та підключено до рекламного акаунту.

Починали з середнього бюджету. Спочатку рекламу запустили на всі наявні товари. Замовлення почали надходити.
Згодом провели аналіз реклами, щоб більше її оптимізувати.
Визначили основні категорії товарів, які найбільш потрібно рекламувати. Ці категорії також розташували в порядку пріоритетності за ступенем важливості реклами на них (на деякі категорії ефективніше показувати рекламу… наприклад, продаж трежанера більш бажаний, ніж продаж термокружки). Відповідно до пріоритетності категорії виставляли ставки для кожної групи. Щоб товари певних категорій показувалися частіше, а якісь менше. Деякі групи вирішили відключити від реклами, бо зрозуміли, що немає сенсу витрачати на них бюджет, краще розподілити його на більш цінні категорії товарів.

Клієнт хотів ще більш активної роботи з рекламою, щоб підвищити результат. Збільшили бюджет на платну рекламу.

Товарна реклама показується за запитами, релевантними назвам товарів і опису до них. Щоб ще більше оптимізувати рекламу стали працювати із запитами. Виокремлювати нецільові і додавати в мінус слова, щоб реклама більше за ними не показувалася. В даному випадку це була досить об’ємна робота, що вимагає часу, тому що переходів на сайт було близько 500 на день.

Також працювали з цільовими сторінками, щоб вони були більш привабливими. Наш дизайнер створював нові банери для сайту.

Чого досягли

Створили для клієнта інтернет магазин, що продає, завдяки якому він почав і розвив бізнес в інтернеті з продажу спортивних товарів. Налаштували товарну рекламу, завдяки якій з сайту стали надходити замовлення, що приносять дохід клієнту і поступово формувалася база клієнтів даного магазину.

P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *