holod_obladnannia

Кейс з пошуковой реклами: Холодильне обладнання

Початкова інформація

Український виробник якісного холодильного та торгового обладнання. Має декілько сайтів, декілько складів у різних містах країни (на заході та сході).

Налаштування реклами

Спочатку була налаштована пошукова реклама для східного регіону (Київ та ін.).
Було створено 2 рекламні кампанії. Одна для показу оголошень по брендовим запитам, інша для загальних запитів – холодільне обладнання, холодильні вітрини, холодільни шафи, гірки та ін. Брендових запитів менше, але вони більш цільови. Загальних запитів більше але вони в данному випадку трохи меньш цільови.

Шла постійна робота з аналізу запитів по якому показувалася реклама, ті що не відповідали цілі мінусовали.

Потім додали ще рекламу для другого сайту що був зроблен задля західной частини країни, бо там також був склад обладнання та офіс. Це дозволило клієнту, який переходив з реклами, напряму зв’язуватись з західним офісом. Також створили 2 рекламні кампанії (брендова і для більш загальних запитів).

Чого досягли

З реклами поступало порядка 100 переходів на сайт у день. Клієнт відмічал що коли реклама припинялась, то і звернення з сайтів зупинялись. Періодично зустрічались з клієнтом офлайн, обговорювали результати реклами, радились, отримували неохідну інформацію для покращення реклами.

З цім клієнтом працюємо вже не один рік! Працюємо по рекламі, оптімізуємо різні аспекти: оголошення, расширення, ставки, стратегії, ключьові слова та інше. З наданного бюджету намагаємося здобути максімум корисних переходів на сайт.

Сайти для клієнта були створени нашей командой, також надавали послуги з SEO просування, досягнув у цьому гарних результатів.

P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *