Увагу потенційних клієнтів до вашого бренду, продукту або послуги.
Ваш бренд запам'ятається, лояльність клієнтів зросте.
Залучите нових клієнтів і збільшить можливості для продажів.
Банерна реклама на сайтах — потужний інструмент привернення уваги вашої цільової аудиторії. Яскраві банери привернуть увагу, донесуть інформацію і спонукатимуть до дії.
ЗАМОВИТИвартість налаштування банерної реклами
вартість налаштування банерної реклами
вартість налаштування банерної реклами
Найменування послуги | Ціна в грн. без ПДВ* |
---|---|
Пошукова реклама: налаштування та супровід |
від 6000 грн |
Товарна реклама: налаштування та супровід |
від 8400 грн |
Відеореклама: налаштування та супровід |
від 6000 грн |
Аудит рекламної компанії з рекомендаціями |
від 5000 грн |
Оптимізація рекламної кампанії в мережі Google |
від 6000 грн |
Cтатичний графічний банер в 10-ти розмірах |
3000 грн |
Налаштування аналітики та конверсій для реклами |
3000 грн |
Налаштування кампанії ремаркетингу |
3000 грн |
Що таке банерна реклама?
Банерна реклама в Google – це рекламні матеріали у вигляді графічних зображень або анімацій, які розміщуються на веб-сайтах та додатках для привертання уваги користувачів та просування продуктів або послуг.
Що таке рекламний банер?
Рекламний банер – це графічний або анімаційний об’єкт, що розміщується на веб-сайтах або в додатках для просування продуктів, послуг чи подій, зазвичай з гіперпосиланням на веб-ресурс або сторінку замовника.
Як запустити банерну рекламу в Iнтернеті?
Щоб запустити банерну рекламу в Google, треба створити рекламну кампанію у Google Ads, вибрати тип кампанії Display Network, створити банери і встановити налаштування таргетингу та бюджету.
Які бувають банери на сайтах?
Банери на сайтах можуть бути статичними, анімаційними, розгортальними, інтерактивними або відеоформату. Найчастіше на сайтах зустрічаються статичні і анімаційні банери.
Що таке статичний рекламний банер?
Статичний рекламний банер – це графічне зображення без анімації, яке використовується для реклами продуктів, послуг або подій на веб-сайтах та додатках.
Банерна реклама – вид інтернет реклами, коли оголошення розміщуються на сайтах у вигляді банерів різних розмірів.
Банерна реклама Google Adwords показується тільки на сайтах партнерів Google.
Медійна мережа Google (КМС) – це десятки тисяч веб-сайтів, включаючи YouTube, пошту Gmail і Карти Google. Банерна реклама є частиною КМС. Вартість такої реклами нижче, ніж звичайної контекстної реклами Google.
Важливий момент – це вибір методу націлювання (показу) оголошень.
а) Показ оголошень на сайтах, відповідних ключовими словами;
б) Показ оголошень користувачам, виходячи з інтересів;
в) Показ оголошень лише на сторінках, присвячених зазначеним темам;
г) Показ оголошень на вибраних веб-сайтах;
д) Показ оголошень лише певним віковим групам;
е) Показ оголошень лише певної статі інтернет-користувачів;
ж) Показ оголошень в поштовому акаунті Gmail.
Банери для КМС створюються в безкоштовному редакторі медійних оголошень. Причому і статичні банера, і динамічні. Готові шаблони потрібно заповнити своїми даними. На сьогоднішній день існують 18 можливих розмірів банерів, які бажано мати для банерної реклами Google Adwords, тому що сайти-партнери дають місце під банерну рекламу певних розмірів. Також можна самому створити банер, розміщуючи на ньому текст і елементи на свій розсуд, і завантажити його в записі AdWords.
Графічні зображення (банера) більше приваблюють потенційних клієнтів, ніж текстова інформація, тому що банера передають візуальну інформацію.
КМС Google Ads – це найбільша в світі мережа інтернет-реклами. Ваші банери побачать мільйони інтернет-користувачів!
Банерну рекламу показують на сайтах партнерів Google або вибирають тільки ті ресурси, які відвідують ваші потенційні клієнти.
Багато підприємців ставлять собі питання: як визначається вартість розміщення банерів на сайтах і які чинники впливають на формування ціни за банерну рекламу в інтернеті?
Перша складова вартості банерної реклами – це фіксована плата за налаштування і створення банерів. Ця частина оплати зазвичай залежить від складності дизайну та обсягу робіт з підготовки кампанії. У нашій веб студії є три тарифи: Базовий 6000 грн./міс., Стандарт 8400 грн./міс. і Преміум 12000 грн./міс.
Друга частина вартості банерної реклами – оплата на баланс рекламного аккаунта, оплата гуглу. Формується залежно від методу оплати за розміщення банерної реклами: за покази або за кліки. Коли ми говоримо про покази (CPM – Cost Per Mille), рекламодавець оплачує за тисячу показів банера. У разі оплати за кліки (CPC – Cost Per Click), плата стягується за кожен фактичний клік на банер. Ціна за розміщення банерної реклами на більш популярних ресурсах буде вищою, ніж на менш відвідуваних. Це пов’язано з тим, що там більша конкуренція, більше охочих з’явитися на такому ресурсі. Охоплення аудиторії рекламою залежить від виділеного бюджету.