ads_home_pivovarnia

Кейс з пошуковой реклами: Домашня пивоварня

Початкова інформація

До нас звернувся клієнт, власник інтернет-магазину обладнання та аксесуарів для приготування
якісного домашнього алкоголю та сиру. У ньому продавалися самогонні апарати, пивоварні та аксесуари до них кількох брендів. Власник магазину хотів налаштувати рекламу на його продукцію.

Робота з реклами

Було прийнято рішення налаштувати пошукову рекламу, щоб показуватися найбільш зацікавленій аудиторії, а точніше тим хто шукає його продукцію.

Всього створено 3 пошукові рекламні кампанії. Одна для категорії самогонних апаратів, друга для категорії пивоварні, а третя була брендова кампанія.

Для першої кампанії – Самогонні апарати були зібрані ключові слова. До уваги бралися комерційні запити, які містили в собі слова: купити, продаж, інтернет-магазин, замовити, ціна тощо. Створили низку груп оголошень.

І на основі цих груп розробили текстові рекламні оголошення.

Для кампанії на категорію Пивоварня також підібрали ключові слова і створили групи оголошень.

Та звісно до кожной группи були створені текстові рекламні оголошення.

Для третьої, брендової кампанії ми підібрали брендові запити за тими брендами, що були в магазині та створили відповідні групи оголошень.

І також створили текстові рекламні оголошення.

І з кожного оголошення користувач при натисканні переходив на відповідну сторінку сайту.

Однією з особливостей було те, що тематика продукції межувала з недозволеною: продаж алкогольних напоїв. Тому деякі оголошення отримували статус “обмежені правилами”, але не були відхилені та показувалися. Слід зазначити, Україна перебуває у списку країн де дозволено просування брендів алкогольних напоїв та інформування про них. Але в цьому інтернет-магазині самих алкогольних напоїв не було!

Також у процесі реклами проводилася оптимізація місяць за місяцем. Аналізувалися запити, нецільові відмінусовувалися.

Чого досягли

Завдяки аналітиці можна було бачити, який канал більше приносить конверсій. Було зроблено висновок, що брендові запити приносять найбільше конверсій. Тобто третя кампанія виявилася найефективнішою. Тому бюджет було розподілено на її користь.

P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *