office_towers

Кейс з банерной реклами: Оренда офісів в бізнес центрі

Початкова інформація

До нас звернувся клієнт, маркетолог з компанії, яка здає в оренду офіси в одному з бізнес-центрів у Києві. Це були віп офіси. У компанії був сайт.
Їх цікавила банерна реклама для популяризації їхнього бізнес-центру.

Ми з колегою з’їздили до офісу цієї компанії, познайомилися так само і з деректором, обговорили цілі і домовилися про співпрацю: про запуск банерної реклами.

Налаштування реклами

Перед нами стояло завдання опрацювати таргетинг для банерної реклами, тобто якій аудиторії і на яких майданчиках ми будемо показувати її.

Ми створили групи оголошень для різних аудиторій.

  1. Сегмент зацікавлених покупців

2. Популярні та часто відвідувані сайти (клієнт хотів там показуватися)

3. Тематичні сайти (обрані конкретні сайти пов’язані з орендою нерухомості)

4. Сторінки, присвячені темі нерухомість

Далі створили самі банери в редакторі адаптивних медійних оголошень. Деякі банери із зображенням самого бізнес-центру, а деякі із зображенням обстановки всередині офісів.

Як стратегію призначення ставки було обрано стратегію з ціною за 1000 показів.

Рекламу запущено. Найбільше показів і переходів на сайт було з групи популярні і часто відвідувані сайти. На другому місці були аудиторії за інтересами. Важливо зазначити, що переходи з популярних сайтів (адже там хочуть багато показуватися) коштували в рази дорожче, ніж переходи з аудиторій за інтересами.

Наступним завданням була робота над якістю трафіку, що надходить з реклами на сайт клієнта.
Щоб його поліпшити, ми стали відключати показ на мобільних додатках, оскільки часто це випадкові натискання на рекламу. Справа в тому, що не можна просто відключити показ на цій категорії. Потрібно вручну перевірити майданчики, де показується реклама і виключати мобільні додатки. Плюс ми також додали, так званий, блек лист сайтів (дитячий контент, ігри тощо), з яких також велика ймовірність отримувати неякісний трафік.

Чого досягли

У підсумку ми отримали охоплення в 9 914 206 показів реклами, із середньою ціною за 1000 показів (у видимій області екрана) 3,45 грн. Також з реклами були переходи на сайт компанії (понад 1500 переходів).

Так підвищилася впізнаваність цього бізнес-центру і послуги з оренди віп-офісів показані потенційним клієнтам.

P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Банерна реклама, і зв’яжіться з нами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *