ipsycholog

Кейс з пошуковой реклами: Психолог Онлайн

Початкова інформація

Почалося все з того, що наша веб студія зробила для клієнта сайт. Клієнт хотів розвивати бізнес психологічного консультування онлайн. Сайт був розроблений з особистим кабінетом і індивідуально розробленим функціоналом для відеоконсультацій. Потрібно було тепер залучати клієнтів на дану послугу.

Робота з реклами

Запропоновано налаштування пошукової реклами, тому що вона в даному випадку найбільш підходить, показує рекламу саме тим, хто наразі шукає консультацію психолога.

Підібрали ключові слова, спочатку більш загального плану: “допомога психолога онлайн”, “психолог онлайн”, “психолог онлайн консультація”, “онлайн допомога психолога”, “психологи онлайн”, “онлайн чат з психологом”, “консультація психолога online”, “психолог online”, “консультація психолога онлайн”, “консультація психолога онлайн”, “допомога психолога онлайн чат”, “online психолог”, “online консультації психолога”, “онлайн психолог”, “послуги психолога онлайн”. Геотаргетинг був на Україну і на європейські країни. Після запуску ми стали спостерігати і далі аналізувати рекламу.

Перевіряли за якими запитами переходять по рекламі. Виявили, що є ті, хто шукає безплатні консультації, доволі багато молоді, хто бавиться і реєструється, а також не дуже заможні люди з сіл. Тому прийняли рішення вносити коригування, все узгоджували з клієнтом.

Ми пробували підібрати вужчі ключові слова:. Але в підсумку повернулися до більш загальних, тому що за вузькими було мало запитів. І продовжили працювати над якістю трафіку.

Ми відмінусували всі слова, які говорили про те, що користувач не хоче оплачувати послугу. Скоригували таргетинг на великі міста. Перестали показувати рекламу аудиторії, яка менше 25 років, а також студентам.

Безпосередньо вибрати клієнтів з високим рівнем доходу ми не могли, тому що такий таргетинг для України недоступний.
Додам, що клієнт надавав послуги консультацій високого професійного рівня, ціна була вищою за ринкову. Але надавалася перша безкоштовна консультація 30 хвилин. Спочатку ми використовували в рекламі момент з першою безкоштовною консультацією, але потім відмовилися від нього з вищевказаних причин. Ми стали підкреслювати в оголошеннях професіоналізм, сертифікати, віп рівень, унікальний підхід – розв’язувати проблему за 3-4 консультації, а не розтягувати на невизначений термін. І також вказували ціну на одну консультацію прямо в рекламному оголошенні, щоб ті хто не готовий до такої співпраці зайвий раз не заходили на сайт.

Кількість показів реклами скоротилася, оскільки орієнтувалися не на кількість, а на якість. Але ми розширили час показу реклами. Після всіх цих правок і проходження тестового періоду, клієнт відзвітував, що було зареєстровано на сайті 29 нових клієнтів.

Проаналізувавши поведінку користувачів на сайті, ми побачили, що 43% користувачів переходять на інші сторінки, а 57% йдуть із сайту. Тому так само підготували пропозицію щодо доопрацювання головної сторінки.
Загалом ситуація з якістю трафіку стала поліпшуватися.
Далі також було підключено банерну рекламу.

Чого досягли

Сам клієнт відзначив позитивні моменти:
1) Клієнти, які зареєструвалися, потребують психологічної допомоги. Реєстрації випадкових осіб поодинокі, як правило були діти.
2) Клієнти, які отримали безоплатну консультацію, залишилися задоволені й планую працювати в майбутньому. Потихеньку ми збираємо клієнтську базу.

P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *