kosmetika

Кейс з товарной та пошуковой реклами: Інтернет-магазин косметики

Первісна інформація

До нас звернувся клієнт, який нещодавно створив інтернет-магазин на платформі хорошоп. Продукція – косметика українського виробництва. Це був перший інтернет-магазин клієнта, перший досвід в онлайн бізнесі.

Так як це інтернет-магазин то ми запропонували товарну рекламу або, по іншому, Google Shopping. І також пошукову рекламу на брендові запити.

Робота з рекламою

Як відомо для запуску товарної реклами сайт повинен відповідати певним критеріям Google. Тому ми попросили клієнта зробити деякі доопрацювання по сайту: прописати умови оплати і доставки, прописати гарантію. Оскільки клієнт не мав ще досвіду онлайн-продажів, то навіть такі моменти були неочевидні. Ми маємо практичний досвід роботи з інтернет-магазинами, тому підказали як це краще зробити.

Ми створили мерчант, підтведили необхідну інформацію, створили фід з товарами, а також підключили аналітику до сайту (Аналітику 4).

Створили і рекламний акаунт, де налаштували товарну рекламну кампанію. Також, ґрунтуючись на маячних запитах, створили пошукову кампанію.

Запустили рекламу. Наступного дня клієнт уже похвалився першим замовленням.

На нас чекав сюрприз, тому що виявилося, що значна частина асортименту продукції це не просто косметика, а лікувальні креми, елексири, добавки. А в Google Shopping таку продукцію не можна так просто рекламувати (якщо ти не аптека). Тому оголошення стали відхилятися, поки зовсім не перестали показуватися ((((. Тому від товарної реклами довелося відмовитися.

Під час роботи підтвердили особистість рекломодавця (надали необхідні документи), що дало змогу додати логотип і назву компанії в рекламні оголошення.

Стали працювати над пошуковою рекламою, розширювати її. Крім брендових запитів, знайшли ще хороші цільові запити з назвою серії продукції, вони виявилися дуже ефективними. Тим часом аналітика збирала конверсії – підтверджене замовлення через кошик на сайті. Звісно вони були імпортовані в рекламний акаунт. Коли накопичилася їх достатня кількість, то вирішили перейти на автоматичну стратегію призначення ставки, максимум конверсій. Вона показала кращу ефективність порівняно з ручною стратегією.

Кількість замовлень зростала, але й клієнт ставив нові цілі, щоб продавати мінімум на певну суму на день.

Додамо, що паралельно з роботою з реклами ми консультували клієнта щодо маркетингових моментів для його бізнесу, пов’язаних із сайтом. Деяка складність полягала в тому, що продукцію цього бренду продавали і на інших сайтах, тому потрібно було якось залучати покупців саме до свого магазину.

Щоб виправдати очікування клієнта потрібно було працювати над підвищенням ефективності реклами далі. Ми перейшли до наступної стратегії призначення ставки – максимальна цінність конверсії, яка оптимізує рекламу не просто, щоб отримати більшу кількість конверсій, а щоб отримати конверсії з більшою цінністю. Цінністю конверсії в даному випадку була сума замовлення. Адже замовлення замовлення ворожнечу. І знову таки ця стратегія спрацювала і показала велику ефективність реклами. Клієнт був задоволений, але ставив нові цілі.

Було прийнято рішення збільшити бюджет на рекламу. Завдяки чому також протестували і ремаркетинг, і кампанію з максимальною ефективністю (одна з останніх розумних кампаній гугл). Зупинилися на тому, що найефективніше працює компанія зі стратегією максимальна цінність конверсії. І наразі з нею працюємо. Замовлення йдуть.

Чого досягли

Наразі отримано понад 600 замовлень із сайту…і процес триває. Клієнт отримав позитивний досвід онлайн продажів, роботи з інтернет-магазином, а також зібрав базу клієнтів для подальшої роботи з ними. І ставить подальші цілі щодо розвитку свого бізнесу:)

P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *