SEO оптимізація – основні етапи

Що таке SEO оптимізація сайту? Це досить складний та багатоетапний процес, в результаті якого конкретний web-ресурс має піднятися у ТОП видачі результатів пошукових пошукових систем. Для цього використовуються різні способи і методики, проте загальний план заходів у комплексі залишається незмінним.
Розрізняють внутрішню та зовнішню SEO оптимізацію, для кожної з яких існує свій чек лист перевірених та ефективних способів просування сайту з метою впливу на ранжування. Розглянемо їх окремо.
Внутрішня оптимізація
Це комплекс заходів, який включає виконання певних дій із самим веб-ресурсом. Фахівці з внутрішньої SEO оптимізації працюють з технічною та програмною частиною сайту, покращують та оптимізують контентом, удосконалюють дизайн тощо.
До списку необхідних робіт входять:
вибірка ключових слів з формуванням ядра семантики для окремих сторінок веб-ресурсу;
робота над структурою ресурсу, яка враховує його обсяг, цільову аудиторію, ядро ​​семантики;
складання тегів та метатегів;
робота з sitemap.xml та robots.txt;
встановлення захисту протоколів HTTPS;
перевірка існуючих URL на відповідність “канонам”;
тестування HTML-кодування;
тестування швидкості завантаження окремих сторінок веб-ресурсу;
робота з налаштуваннями редиректу;
стилізація сторінки з помилкою 404 під загальний дизайн ресурсу;
перевірка на наявність дублікатів сторінок сайту;
додавання унікального контенту (тексти, аудіо, відео, графіка);
перевірка контенту з текстом на наявність помилок, абзаців, посилань, приміток;
адаптація сайту під перегляд зі смартфонів та планшетів;
тестування сайту на перегляд у різних браузерах;
захист службових сторінок ресурсу від індексації;
виконання необхідної перелінкування сторінок;
оптимізація зображень за роздільною здатністю та розміром;
використання метатегів для прив’язки ресурсу до конкретної геомісності;
використання максимально коротких та зрозумілих для звичайного користувача URL-адрес сайту;
тестування ресурсу на наявність битих посилань;
роботи з оригінальним дизайном сторінок;
тестування форм зворотного зв’язку (форум, відгуки, онлайн-консультації);
тестування на наявність шкідливих програм та вірусів.
Зовнішня оптимізація
Даний комплекс робіт передбачає оптимізацію факторів, що впливають на фінальне ранжування сайту, і включає наступні заходи:
додавання URL ресурсу на панелі вебмайстрів Bing, Yandex, Mail.ru, GoogleSearchConsole;
налаштування метрик для всіх сторінок ресурсу;
пошук можливих санкцій на ресурс від популярних пошукових систем;
додавання ресурсу в основні довідники та каталоги мережі;
перевірка ankor-листів на наявність спаму;
перевірка посилань, які ведуть ресурс;
перевірка на “відкритість” ресурсу для наступної індексації.
Вищезазначений список кроків по оптимізації не є всеохоплюючим, оскільки з кожним роком з’являються нові технології перевірки сайту від пошукових систем, які змушують використовувати нові ефективні методики.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *