До нас звернувся клієнт, який продає котли опалення. Він був маркетологом у магазині, де був великий асортимент котлів опалення, різні бренди.
Під різні бренди були зроблені різні лендінги. Для кожного бренду був окремий рекламний акаунт і налаштована пошукова реклама. Він хотів її оптимізувати і розвинути її, щоб підвищити ефективність.
Робота з рекламою
Ми почали з перевірки базових налаштувань, тут були коригування за таргетингом. Перевірили ще раз і розширили список ключових слів. Зробили нове їх угруповання, так щоб ефективніше можна було працювати з рекламою. Розділили інформаційні запити і комерційні (реклама містила і ті, і ті), щоб легше було керувати ставками. Комерційні запити зазвичай більш конверсійні, тому на них можна і ставки робити вищі. Але їх не так багато, тому щоб все таки залучати людей, які цікавляться даним продуктом, то використовували і більш загальні запити. Але ставки за ними робили менше.
Також стали працювати з фактичними запитами, за якими показувалася реклама. Побачили що багато нецільових. Стали їх мінусувати. Наприклад, реклама показувалася за запитом “котел опалення своїми руками”, “своїми руками” ми відмінусували, оскільки це був нецільовий трафік. І багато подібних слів відмінусували. Таким чином домагаючись більш якісного трафіку з реклами.
Далі було вирішено тестувати автоматичні стратегії призначення ставок (до цього назаначали ставки в ручну). Для цього потрібно налаштувати конверсії на сайті, цільові дії, які здійснюються користувачем (кнопка замовити, зателефонувати, кнопки вайбера і телеграма, замовити консультацію).
Підключили аналітику до лендингу даного бренду. Налаштували в ній необхідні конверсії, пов’язали аналітику з рекламним акаунтом. Тепер ми могли бачити які групи оголошень приносять більше конверсій, а які менше. І з часом, коли накопичилося достатньо конверсій то вирішили пробувати стратегію призначення ставок максимум конверсій. Для цього створили окрему рекламну кампанію подібну до тієї що була, тільки вибрали стратегію максимум конверсій.
Паралельно ми налаштували ремакетинг (банерна реклама), а також відеорекламу (були відео, був ютуб канал), завдяки якій посилювали ефект реклами, різко зросла кількість підписників на ютуб каналі.
Періодично проводили аналіз реклами та оптимізували її.
Вирішили також спробувати останній варіант розумних кампаній в гугл рекламі, кампанія з максимальною ефективністю (заснована на штучному інтелекті). Налаштували її, вона дає змогу показувати рекламу одразу в різних мережах – пошукова, медіа, відео… Плюс оптимізує рекламу, щоб показувати користувачам, які з найбільшою ймовірністю здійснять конверсію.
І коли було достатньо статистики за трьома видами рекламних кампаній (ручна стратегія, максимум конверсій, максимальна ефективність) то провели їхній порівняльний аналіз.
Побачили, що найефективнішою була кампанія з максимальною ефективністю, на другому місці – кампанія зі стратегією максимум конверсій, і на останньому місці – кампанія, керована вручну. Тому останню вирішили призупинити.
За подібною моделлю ми працювали і з іншими брендами котлів потім, брендами для яких був зроблений окремий лендінг та окремо налаштована реклама.
Це дуже коротко про нашу роботу. У процесі виникало багато різних завдань, які реалізовувалися.
Чого досягли
Змогли розвинути рекламу клієнта з початкового рівня ручного управління, до більш ефективної реклами, заснованої на автоматичних стратегіях призначення ставки. Систематизували роботу з рекламою в різних акаунтах, для різних брендів, завдяки чому робота з рекламою стала більш цілеспрямованою, зрозумілою і, головне, результативною.