Компанія – офіційний дистриб’ютор брендових батарейокв Україні, організатор Рекламної Акції .
Мета провести останній розіграш і анонсувати дату розіграшу через контекстно медійну рекламу. Додаткова мета цієї реклами – підвищити увагу до бренду, залишити позитивні враження про продукт у потенційних клієнтів.
Аудитирія: Люди, які останнім часом цікавились такими товарами, як батарейки, акумуляторні батарейки, повербанк, товари, в яких використовуються батарейки (ліхтарі, дитячі іграшки, годинники, пульти і т.д).
Робота з рекламою
Дизайнером було розроблено дві концепції рекламних банерів. Клієнт обрав одну з них. Доопрацювали дизайн обраної концепції банера, в 10-ти форматах необхідних для показу банерів в різних розмірах.
Опрацьовано таргетинг для показу банерів. Створено рекламну кампанію в контекстно-медійній мережі. Створено групи оголошень для різного виду таргетингу.
У процесі налаштування реклами виявилися проблеми на сайті (закриті сторінки від індексації), які блокували показ реклами. Проблема була описана і передана розробникам сайту, які її вирішили. Стало можливим показувати рекламу.
Була обрана стратегія оплати за 1000 показів, яка відповідала цілям реклами.
Показ реклами йшов 1 місяць відповідно до дат акції та фінальної дати розіграшу.
Чого досягли
За місяць охоплення реклами склало 9 423 148 показів. Мета реклами була досягнута. Зауважень з боку замовника не було.
P. S. Працювали офіційно за договором. Акаунт налаштований на юридичну особу замовника. Необхідні документи для бухгалтерії були надані.