Кейс з банерной реклами: Оренда офісів в бізнес центрі
Початкова інформація
До нас звернувся клієнт, маркетолог з компанії, яка здає в оренду офіси в одному з бізнес-центрів у Києві. Це були віп офіси. У компанії був сайт.
Їх цікавила банерна реклама для популяризації їхнього бізнес-центру.
Ми з колегою з’їздили до офісу цієї компанії, познайомилися так само і з деректором, обговорили цілі і домовилися про співпрацю: про запуск банерної реклами.
Налаштування реклами
Перед нами стояло завдання опрацювати таргетинг для банерної реклами, тобто якій аудиторії і на яких майданчиках ми будемо показувати її.
Ми створили групи оголошень для різних аудиторій.
- Сегмент зацікавлених покупців
2. Популярні та часто відвідувані сайти (клієнт хотів там показуватися)
3. Тематичні сайти (обрані конкретні сайти пов’язані з орендою нерухомості)
4. Сторінки, присвячені темі нерухомість
Далі створили самі банери в редакторі адаптивних медійних оголошень. Деякі банери із зображенням самого бізнес-центру, а деякі із зображенням обстановки всередині офісів.
Як стратегію призначення ставки було обрано стратегію з ціною за 1000 показів.
Рекламу запущено. Найбільше показів і переходів на сайт було з групи популярні і часто відвідувані сайти. На другому місці були аудиторії за інтересами. Важливо зазначити, що переходи з популярних сайтів (адже там хочуть багато показуватися) коштували в рази дорожче, ніж переходи з аудиторій за інтересами.
Наступним завданням була робота над якістю трафіку, що надходить з реклами на сайт клієнта.
Щоб його поліпшити, ми стали відключати показ на мобільних додатках, оскільки часто це випадкові натискання на рекламу. Справа в тому, що не можна просто відключити показ на цій категорії. Потрібно вручну перевірити майданчики, де показується реклама і виключати мобільні додатки. Плюс ми також додали, так званий, блек лист сайтів (дитячий контент, ігри тощо), з яких також велика ймовірність отримувати неякісний трафік.
Чого досягли
У підсумку ми отримали охоплення в 9 914 206 показів реклами, із середньою ціною за 1000 показів (у видимій області екрана) 3,45 грн. Також з реклами були переходи на сайт компанії (понад 1500 переходів).
Так підвищилася впізнаваність цього бізнес-центру і послуги з оренди віп-офісів показані потенційним клієнтам.
P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Банерна реклама, і зв’яжіться з нами!