Швидко залучите нових користувачів на сайт, яким цікаві ваші товари/послуги
Швидке отримання цільових дзвінків / заявок в компанію з питань придбання товарів / послуг
Збільшення кількості продажів, відповідно і прибутку компанії
Користувачі щодня вводять мільярди пошукових запитів у Google по всьому світу. Покажіть вашу пропозицію саме в той момент, коли користувач шукає ваші товари або послуги!
Замовитивартість налаштування пошукової реклами
вартість налаштування пошукової реклами
вартість налаштування пошукової реклами
Найменування послуги | Ціна в грн. без ПДВ* |
---|---|
Пошукова реклама: налаштування та супровід |
від 6000 грн |
Товарна реклама: налаштування та супровід |
від 8400 грн |
Відеореклама: налаштування та супровід |
від 6000 грн |
Аудит рекламної компанії з рекомендаціями |
від 5000 грн |
Оптимізація рекламної кампанії в мережі Google |
від 6000 грн |
Cтатичний графічний банер в 10-ти розмірах |
3000 грн |
Налаштування аналітики та конверсій для реклами |
3000 грн |
Налаштування кампанії ремаркетингу |
3000 грн |
Що таке пошукова реклама?
Пошукова реклама – це форма інтернет-реклами, яка відображається у пошукових системах, таких як Google, на сторінці результатів пошуку (SERP). Вона зазвичай з’являється у верхній частині сторінки, відзначена як реклама. Рекламодавці платять за кожен клік на їхнє оголошення (PPC – pay-per-click). Метою пошукової реклами є залучення користувачів, які активно шукають інформацію, товари або послуги, пов’язані з ключовими словами, на які таргетується реклама.
Як працює пошукова реклама?
Пошукова реклама працює за наступним принципом:
Таким чином, рекламодавці залучають потенційних клієнтів, які активно шукають їхні продукти або послуги.
Як розмістити рекламу в пошуку?
Щоб розмістити рекламу в пошуку, виконайте такі кроки:
Ваше оголошення почне показуватися користувачам, які шукають обрані ключові слова.
Скільки коштує пошукова реклама?
Вартість пошукової реклами складається з двох частин:
Вартість налаштування і ведення кампанії залежить від складності роботи, обсягу завдань та досвіду фахівця.