Мій досвід створення сайту з продажу вікон
Для кого може бути цікавою ця стаття – для тих кого цікавлять наступні теми: створення сайту візитка, створення невеликого сайту каталогу, який сайт створити для свого бізнесу.
Ціль створення сайту
Наш клієнт мав невеликий бізнес по встановленню пластикових вікон та дверей і вирішив шукати клієнтів в інтернеті. Для цього першим шагом він вирішив створити сайт. Зустрівшись із клієнтом ми обговорили загальну стратегію створення і подальшого просування сайту. Клієнт сказав що йому потрібен дуже простий сайт на якому буде декілька товарів. Тому ми запропонували йому послугу створення сайту візитки.
Створення сайту на CMS WordPress
Так як на сьогоднішній день найпопулярнішою і найзручнішою (для користувача) є CMS WordPress, ми запропонували створення сайту на WordPress. WordPress це дійсно дуже зручна і гнучка CMS, яка ідеально підходить для створення сайту візитки, створення корпоративного сайту, невеликого або середнього сайту каталогу, сайту онлайн шкіл або курсів. Тому наша веб студія спеціалізується саме на послугі створення сайтів на вордпресс.
Трохи як у конкурентів, але значно економніше
Наш клієнт вислав нам сайт своїх конкурентів який йому подобався. В часності йому подобалась зручна і зрозуміла система слайдеру на весь єкран де саме в слайдері розташовувались категорії послуг. Конкурент, сайт якого пдобався нашому клієнту це була більш велика і відома компанія ніж компанія нашого клієнта, тому мала великий сайт з унікальним дизайном. Наш клієнт сказав що сайт йому подобається деякими елементами (як наприклад слайдер на весь єкран з категріями послуг), але наголосив на тому що йому потрібен набагато більш простий та економічний сайт. Тому ми підібрали вже готову тему архітектурного дизайну (архітектурний дизайн дуже добре підходить для тематики вікон). В підібранній темі був вже реалізований саме такий слайдер як хотів клієнт. Таким чином ми реалізували головні побажання клієнта і в той же час допомогли йому заощадити гроші не використовуючи унікальний дизайн. Тому що послуга створення унікального дизайну а потім його верстка зазвичай сильно підвищує ціну сайту.
Підлаштування під ситуацію клієнту
Пізніше виявилось що у клиента не декілька товарів, а більше 50 і вони мають різні категорії. Такий функціонал виходив за рамки пакету створення сайту візитки і вже був більше схожий на функціонал пакету створення сайту каталогу. Але це не стало великою проблемою завдяки гнучкості CMS WordPress яка добре підходить як для створення сайту візитки так і для створення сайту каталогу.
Для того щоб надати можливість наглядн показати фото портфоліо робіт клієнта на сайті була створення галерея. Для захисту форми зворотнього зв’язку був встановлений спеціальний захист.
Для зручності роботи з покупцями клієнту було потрібно підключення простої CRM, ми запропонували йому binotel. Також клієнту хотів як умга більш просту систему замовлення товару/послуги, щоб відвідувач сайту міг легко і швидко зробити замовлення. В той же час онлайн оплата на підходила для бізнес моделі нашого клієнта. Йому була необхідна система за якою покупець зв’язується по телефону з менеджером і далі домовляється про послугу. Виходячи з вищеперечислених потреб кліента ми запропонували випадаючє вікно з фрмою замовлення, із усього двома полями ім’я та номер телефону (невелика кількість полів забезпечували ще більшу простоту).
Пізніше клієнт разом з дизайнером створили логотип для сайту. Для гармонійного співвідношення дизайну логотипу та сайту ми змінили основний колір та акценти сайту щоб вони відповідали логотипу.
Висновок: враховуючи усі побажання клієнта ми створили сайт який з одного боку відповідає потребам і побажанням клієнта, а з іншого боку був економічним що важливо для маленького бізнесу. Єкономія була досягнута завдяки використанню вже готової теми замість створення і верстки унікального дизайну.
Посилання на виконану роботу reparera.com.ua