показ текстових оголошень на мобільних пристроях. Плата здійснюється за переходи.
1. Бюджетність. Мобільна реклама є дешевою, ціна за клік може бути нижче приблизно в 2-3 рази.
2. Лаконічні повідомлення. Реклама не є нав’язливою.
3. Охоплює велику аудиторію.
4. Можливість заявити про акції, новинки активної аудиторії.
5. Різноманітний таргетинг.
– для операторів мобільного зв’язку (наприклад: Київстар, МТС)
– на операційну систему (наприклад: Android, BlackBerry, iOS)
– на модель пристрою (наприклад: Samsung, Sony, iPhone)
Вид текстового оголошення на мобільному пристрої
Банерна мобільна реклама – графічні оголошення спеціального розміру під мобільні пристрої, які показуються користувачеві даного пристрою. Покази здійснюються за 1000 показів.
1. Швидкий спосіб в просуванні бренду
2. Помітна реклама на пристроях (до 30% від всього екрану)
3. Низька вартість
– оптимізувати сайт під мобільні пристрої
– аналіз аудиторії на своєму сайті
– таргетинг на мобільних користувачів
Вид баннерного оголошення на мобільному пристрої
У штаті працюють сертифіковані фахівці з Google Adwords.