Банерна реклама Google: чому я не бачу своїх банерів?
Сьогодні розглянемо один цікавий момент, який часто викликає нерозуміння та питання з боку замовника банерної реклами.
Один з останніх кейсів був, коли ми налаштовували банерну рекламу Гугл для компанії, що надає в оренду ВІП офіси у м. Київ. Самі розумієте в ситуації карантину досить не просто здати офіс в оренду, попит на цю послугу серйозно впав. Проте орендодавець хотів бути “на виду”.
Банерна реклама була налаштована на показ банерів таким чином:
- Аудиторії за інтересами (орендарі, комерційна нерухомість, оренда комерційних приміщень, оренда офісів, оренда офісів у бізнес-центрі)
- Місця розміщення:ukr.net,sinoptik.ua,pravda.com.ua,minfin.com.ua,kurs.com.ua,finance.ua…
- Тематичні сайти: нерухомість .
Реклама стартувала. І у замовника виникло закономірне питання: «Чому я не бачу своїх банерів?» З яким він, як ви розумієте, звернувся до нас.
І справді, як же так? Реклама йде, в рекламному обліковому записі відображається статистика показів та переходів по рекламі, витрачається бюджет, а я не бачу своїх банерів в інтернеті.
Але нічого дивного для нас, рекламної агенції, у цьому немає. Давайте досліджуємо це питання.
Насамперед потрібно розуміти принципи показу реклами Google у контекстно-медійній мережі.
По-перше, рекламні банера гугл не “висять” на сайті постійно, ми не бронюємо місце на сайті на певний термін. Показ здійснюється епізодично залежно від ставки, розміру денного бюджету, конкуренції цьому порталі. Оновлюючи сторінку на тому самому місці на сайті будуть показані банера різних рекламодавців. У нашому випадку націлення було на всю Україну та обмежений бюджет на день, тому ймовірність побачити свій банер не така велика.
По-друге, треба враховувати націлення, а саме, кому і де показуватиметься ваша реклама. Часто показ банерів налаштований на конкретну аудиторію за інтересами. У нашому випадку ми налаштували показ реклами на користувачів, які цікавляться орендою офісів, комерційною нерухомістю тощо. Щоб мати шанс побачити свій банер, як мінімум, потрібно бути частиною цієї аудиторії. Але, навіть ставлячись до такої, можна побачити свою рекламу. Якщо дана аудиторія численна і показуємось на всю Україну, то за обмеженого бюджету ми здамося лише невеликому відсотку з цієї аудиторії.
По-третє, коли ми все ж таки показуємося на конкретних сайтах, на популярних і часто відвідуваних порталах таких як ukr.net, sinoptik.ua, pravda.com.ua, minfin.com.ua, kurs.com.ua, finance.ua (сюди додайте свої варіанти), то можливість побачити свою рекламу також не дуже велика. Заради справедливості скажу, що вона все-таки є, але може знадобитися не одну годину на оновлення сторінки порталу. Не у всіх вистачить терпіння:)
Подібна ситуація і з націленням на сайти за тематикою. Ми вибрали тему нерухомості. Google дозволяє користуватися його класифікацією сайтів на теми, але не надає список сайтів, що належать до обраної теми. Тому, в даному випадку, ми довіряємо гуглу, що наші банери дійсно показуватимуться на сайтах цієї тематики. Побачити свій банер у цьому випадку теж не просто. Враховуємо також обмежений бюджет, ставку та велику кількість тематичних ресурсів.
Вся статистика показів та кліків, ціни за клік та загальні витрати відображаються в рекламному обліковому записі. Крім цього, там ми можемо подивитися інформацію про те, де саме показується наша реклама, список майданчиків.
Тому не варто панікувати, що не вдається побачити банера. Порадьтеся з тим, хто налаштував рекламу саме з вашої нагоди. І якщо дуже бажаєте побачити банера, то запасіться терпінням, в більшості випадків це можна зробити, але не завжди так швидко. Плюс орієнтуйтесь на дані у вашому обліковому записі. Якщо не довіряти їм, значить загалом не довіряти гуглу.
Сподіваюся, що вдалося пролити світло на питання, що хвилює.
Дякую за увагу і що дочитали до кінця:)
P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Банерна реклама, і зв’яжіться з нами!