reklama_orenda_krana

Контекстна реклама з оренди автокранів

Кейс із пошукової та банерної реклами веб студії McSite

Особливості замовлення реклами з оренди кранів

Клієнт вирішив спробувати рекламу на один із його нових напрямків — оренда автокранів. Мета – знайти клієнтів на спецтехніку. Сайту в клієнта ще не було. В наявності у нього були автокрани Demag 25, 40 і 70 тонн. Крани здавалися в оренду в Києві та Київській області.

Оскільки замовник поки що тільки хотів спробувати рекламу, то вирішили для початку створити просту сторінку в інтернеті, де буде вказана оснавна інформація про його послугу: які крани надає, телефон для зв’язку, в якому регіоні працює. І налаштувати перехід з реклами на цю сторінку. Що і було успішно зроблено.

Налаштування пошукової реклами з оренди кранів

Наступним етапом було налаштування пошукової контекстної реклами. Було створено дві рекламні кампанії.

Одна кампанія для більш загальних ключових слів – оренда автокрана, оренда автокрана київ, послуги крана, замовити автокран, вона давала змогу показуватися за більш загальними запитами. Плюс у тому, що їх більше, тобто частіше можемо показуватися. Мінус у тому, що вони загальні й ми не знаємо, який конкретно автокран потрібен користувачеві. Може виявитися, що йому потрібен на 100 т. і тоді він, перейшовши за таким загальним оголошенням, змушений буде піти з сайту, оскільки не знайшов того, що йому потрібно. Тобто бюджет витрачається. а конверсія не така висока

Нижче приклади текстових оголошень у цій кампанії.

як_рекламувати_спецтехніку
просування_спецтехніки

Другу рекламну кампанію було створено для більш вузьких і конкретних запитів – оренда крана 25, оренда крана 40, оренда крана 70. Плюс цих запитів у тому, що вони дуже цільові. Той, хто вбиває ці запити, – це той, кому якраз потрібні крани, які у нас є, і велика ймовірність, що він звернеться за послугою. Але мінус цих запитів у тому, що вони малочастотні. Тому їх не так часто вбивають у пошуку і можна довго чекати поки реклама комусь покажеться.

Нижче приклади текстових оголошень у цій кампанії.

реклама_автокран_70
реклама_автокран_25
реклама_автокран_40

Спочатку було виділено невеликий бюджет, оскільки рекламу просто вирішили спробувати. Запущена реклама швидко окупилася. У цій ніші навіть одне замовлення крана може окупити рекламу, оскільки послуга не дешева. Прийнято було продовжувати давати рекламу.

Періодично відключали рекламу кампанії на загальні запити, тому що вона була досить дорогою, якщо постійно показуватися в топі за цими запитами, а ефективність не максимальна. Зазначимо що ця ніша (оренда кранів київ) не дешева. Тому фокусувалися на вузьких запитах. Обмеження було в тому, що у замовника було тільки кілька кранів. І якщо вони не підходили, то користувач йшов на великі портали зі спецтехнікою, де більший вибір.

Згодом, щоб підвищити конверсійність, було створено новий сайт. Тобто вже була не просто одна сторінка з мінімальною інформацією, а багатосторінковий сайт з великою кількістю інформації, з фото всіх кранів і навіть з блогом.

Дзвінки з сайту надходили, бізнес поступово розвивався, з’являлися нові крани більшої вантажопідйомності.

Налаштування банерної реклами з оренди кранів

Вирішили також доповнити пошукову рекламу банерною. Для показу було підібрано аудиторію за відповідними інтересами, підібрано тематичні сайти для реклами. Нижче деякі варіанти банерів, створених у редакторі адаптивних медійних оголошень.

автокран_25
банерна_реклама_автокран_25
банер_автокрани

Після було налаштовано банерний ремаркетинг, коли банери показуються тим, хто вже одного разу відвідав сайт. Це хороший варіант, коли користувач, наприклад, за пошуковою рекламою перейшов на сайт, а потім залишив його, щоб подивитися інші пропозиції. І тоді якраз він потрапляє в аудиторію всі відвідувачі сайту і ми можемо продовжувати показувати йому банерну рекламу, щоб не втратити зв’язок з ним і знову повернути його на наш сайт, до нашої пропозиції.

Що дало просування спецтехніки в інтеренті

Виходить, з нуля був налаштований пошук клієнтів в інтернеті для послуги оренди автокранів. Створено сторінку, а пізніше повноцінний сайт, на які давалася реклама. Відкрито новий канал, через який замовник знаходив клієнтів на оренду спецтехнікі.

Сподіваємося, що цей досвід був корисний і розширив ваше розуміння про те, як рекламувати спецтехніку в інтернеті.

P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *