Реклама сайту виробника габіонів в Україні — кейс з пошукової реклами
Початкова інформація
Компанія для якої ми раніше робили сайт звернулася до нас із запитом налаштувати рекламу на свої послуги. Компанія є виробником габіонів в Україні та розробляє технологічні комплексні рішення для проєктів будь-якої складності. Замовник бажав отримувати звернення з сайту .
Робота з реклами
Було ухвалено рішення налаштувати пошукову рекламу гугл, коли вводячи важливі для замовника слова в пошуку, користувач би переходив на сайт клієнта і отримував би необхідну інформацію щодо спектру послуг, а також міг би зв’язатися з компанією.
Зібрали тематичні ключові слова, які можуть використовуватися тими, хто зацікавлений у послугах компанії з виробництва габіонів. Нижче приклад деяких із них.
![](https://mcsite.ua/wp-content/uploads/2024/04/keywords.png)
Усі слова були поділені на групи, створено такі групи оголошень.
![](https://mcsite.ua/wp-content/uploads/2024/04/ads_group.png)
Для кожної групи оголошень були створені текстові оголошення. При натисканні на оголошення певної групи користувач переходив на відповідну сторінку на сайті. Приклад оголошення.
![](https://mcsite.ua/wp-content/uploads/2024/04/ads-1.png)
Спочатку реклама давалася на всі створені групи оголошень. Через певний час ми поспілкувалися із замовником реклами. Вони підтвердили, що звернення з сайту, дзвінки є, що їх дуже порадувало. Але обговорюючи більш детально ми з’ясували, що деякі дзвінки-звернення пов’язані з послугами компанії, але вона безпосередньо не займається цими питаннями.
Проаналізувавши ці моменти, ми вирішили призупинити деякі групи оголошень для показу, оскільки зрозуміли, що звернення з них поки не актуальні для клієнта. Під час спілкування із замовником ми більше зрозуміли, що найбільш для нього було актуально. Ми залишили такі групи: Геотекстиль, Габіони, Георешітка, Габіонні конструкції, Виробництво габіонів. Це дало змогу більш ефективно витрачати бюджет кампанії та отримувати більш якісні звернення до компанії з сайту.
При цьому також велася робота із запитами, за якими показувалася реклама. Запити часто дещо відрізняються від ключових слів. Запити містять у собі ключове слово, але й можуть містити й інші додаткові слова. І іноді дивлячись на ці додаткові слова, можна зрозуміти, що запит нецільовий. Наприклад, ключове слово “габіони”, а реклама може показатися за запитом “де використовуються габіони”. Тут, дивлячись на запит, ми розуміємо, що користувач хоче просто отримати інформацію і нецільовий для компанії. Ми це зрозуміли за словами “де використовується”, тому ми додаємо їх у мінус-слова, щоб реклама з цими словами в запиті не показувалася. Вивчаючи запити ми зібрали список таких мінус слів. Ще приклад мінус слів у цьому кейсі: “для чого”, “діаметр”, “як зробити”, “призначення”, “чи потрібен”, “відмінність” тощо. Це також зробило наш трафік із реклами якіснішим.
![](https://mcsite.ua/wp-content/uploads/2024/04/search.png)
Чого досягли
За кілька місяців роботи з налаштуванням і оптимізацією реклами для сайту виробника габіонів, змогли отримати бажаний трафік на сайт зацікавленої в даних технологіях аудиторії. Компанія стала отримувати звернення-дзвінки з сайту. У процесі роботи підвищили якість трафіку на сайт і якість звернень до компанії.
P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!