Що краще лендинг чи багатосторінковий сайт
Що краще лендинг чи багатосторінковий сайт
Присутність в інтернеті сьогодні стала невід’ємною складовою практично будь-якого бізнесу. Кожен підприємець рано чи пізно замислюється над створенням сайту для своєї фірми чи підприємства. І головне питання! Що ж вибрати? Багатосторінковий портал чи просто потрібен сайт лендінг?
У кожного з них є свої переваги та недоліки, але найголовніше, їхня сфера застосування дещо різниться. І ці відмінності важливо розуміти перед тим, як зупинити свій вибір на одному з типів сайтів.
Лендінг для бізнесу – швидке та ефективне рішення
Лендінг, або, як ще кажуть, посадкова сторінка, – це односторінковий сайт, який «заточений», на просування конкретного продукту, послуги чи компанії. Його завдання – максимальне спонукання до дії відвідувачів (конверсія).
Це може бути:
- купівля товару;
- замовлення зворотного дзвінка;
- заповнення анкети та внесення особистих даних;
- Підписка на розсилку;
- інше.
Такі сайти відрізняються простим і яскравим дизайном, яскравим заголовком, що «чіпляє», а також ємністю і стислою інформації.
Будь-який користувач буквально за пару хвилин перегляду може дізнатися всю інформацію, яка є на сторінці, і перейти до дії.
Завдяки своїй простоті, розробка сайту односторінника та його запуск займе не більше тижня. Такий формат чудово підходить для проведення акцій, продажу «гарячих» товарів та роботи з вузькою цільовою аудиторією, адже відвідувачі потрапляють на посадкову сторінку через контекстну рекламу. Лендінг для тесту ніші також підходить ідеально: буквально відразу після його запуску можна починати оцінювати рівень конверсії та приймати рішення щодо подальшого просування.
Популярність односторінок зробила бізнес на лендинг дуже прибутковою справою.
Втім, є лендинги і свої недоліки. Багато хто з них швидко застаріває (виняток становлять лише односторінкові сайти-візитки компаній), трафік на такі сайти забезпечує лише платна реклама.
Багатосторінок – складний та багатофункціональний
Багатосторінок – це класичний сайт із розгалуженою структурою сторінок, пов’язаних між собою перелінковкою.
На великих сайтах, як правило, є такі розділи:
- початкова сторінка;
- візитна картка компанії;
- каталог товарів чи послуг;
- форум;
- блог або новинний розділ;
- контакти.
Завдяки великій кількості всілякої інформації (тексти, фото та відео) багатосторінники охоплюють значно більшу аудиторію порівняно з лендингами, але відстають від останніх за рівнем конверсії. При цьому на таких сайтах можна створювати необмежену кількість сторінок, відповідно і меж за кількістю контенту немає.
На відміну від посадкових сторінок такі сайти індексуються, і за допомогою SEO-інструментів їх можна просувати в топ списків видачі пошукових систем, у тому числі, за рахунок органічного трафіку. Приклад таких сайтів дуже легко зустріти в інтернеті.
Однак, швидко такий сайт не створити і не запустити. Навіть якщо користуватись конструктором сайтів, а не створювати унікальний дизайн. Веб розробка, тестування та наповнення контентом, на все це знадобляться місяці роботи. Витрати також будуть вищими, оскільки доведеться оплачувати послуги програмістів, дизайнерів та копірайтерів. Підбиваючи підсумки, лендинги можна порівняти з невеликими моторними човнами, які ефективні на коротких відстанях, але їх конструкція не підходить для тривалого плавання. Багатосторінники – це великі кораблі з численною командою, які розмірено бороздять морські простори та можуть одночасно виконувати велику кількість завдань.