Реклама офтальмологічної клініки: кейс
Реклама оптики — початкова інформація від замовника
До нас звернувся клієнт, приватний медичний офтальмологічний центр, який займався наданням послуг з діагностики та лікування зору, а також підбором та продажем окулярів. Пробували рекламу офлайн, листівки. Сарафанне радіо теж працює. Але багатьо шукає в інтернеті зараз, є сайт, тому потрібна реклама медицинского центра в інтернеті.
З’ясувалося що вже був досвід контекстной реклами в інший студії, але не сработалися:(
Провели з клієнтом зустріч офлайн, обговорили таргетинг (це локальний бізнес) та інши нюанси необхідні для налаштування реклами, та формат звітів.
Налаштування реклами медичної клініки
Для просування клініки в інтернеті прийняли рішення використовувати пошукову рекламу в гуглі. Вона показується тим, хто шукає ці послуги в інтернеті на основі підібраних ключових слів. Для залучення клієнтів вона найбільш конверсійна.
Зібрали ключові слова. Нижче приклад кількох із них.
Створили десь 30 груп оголошень, для кожної з них створили текстові оголошення.
Тестували усі. Аналізували запити, та працювали з минус-словами.
Бюджет був обмежен, тому з часом виділили найбільш перспективні группи оголошень (офтальмологичний центр, офтальмолог, окуліст, аппаратне лікування зору, лікування катаракти, діагностика зору…) та працювали з ними. Це дозволило єффективно витрачати рекламний бюджет, на самі цільови запити.
Звісно працювали з текстами оголошень, покращуючи їх та підтримуючи актуальну інформацію. Також були створени і расширення для оголошень (телефон, адреса, переваги та ін.) З часом перевели оголошення у новий адаптивний формат. Продовжуємо і далі відслідковувати та оптімізувати рекламу.
Результати реклами приватної клініки
Співпраця з клієнтом затягнулася на роки:) у доброму сенсі, бо реклама стала джерелом стабільних звернень у медичний центр і наразі продовжує це робити.
Бізнес почав розвиватись, був відкрит ще одни філіал цього медичного центру у місті. Для нього також налаштували пошукову рекламу. Але нажаль, у зв’язку з війною він тимчасово зачинен. Сподіваємось на найкраще.
Також додамо що додатково працювали із гугл картами (бо це локальний бізнес). Коли прийшла пора поновити сайт, то наша веб студія швидко це зробила та продовжили давати рекламу. Звернення з реклами та сайту продожуться тому співпрацюємо далі.
P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!