Вносимо правки. Покращуємо юзабіліті. Оптимізуємо відповідно до вимог пошукових систем. А також враховуємо потреби відвідувачів. Визначаємо цілі просування і розробляємо стратегію.
Ми визначаємо кілька напрямків у просуванні англомовних сайтів:
On-Page SEO – загальний термін, що охоплює всі фактори ранжування сторінки та її ефективність за певним ключовим словом. Оскільки різні сторінки сайту націлені на різні ключові слова, On-Page оптимізація дає змогу контролювати ефективність кожної цільової сторінки.
Головною тактикою в On-Page SEO є оптимізація цільової сторінки за ключовими запитами. Найпростіший спосіб – додати головне ключове слово і додаткові ключові слова в тіло контенту. Також потрібно передбачити точну щільність ключових слів. Однак слід пам’ятати, що On-Page оптимізація не зациклюється лише на ключових словах. Потрібно постійно публікувати на сайті якісний контент, який би підвищував його цінність для користувачів. Як зрозуміти, що сторінки сайту правильно оптимізовані?
Ключові слова мають бути в різних частинах вмісту сторінки, включно з:
Формула для підрахунку частоти досить проста: загальну кількість слів у тексті потрібно поділити на кількість використаних ключових слів. Головне в цьому питанні не переборщити з показниками.
Крім правильного розміщення і частоти, потрібно використовувати ключові слова в інших частинах контенту. Це важливо, особливо в URL і заголовках сторінок. Ключові слова в URL-адресах і заголовках сторінок повинні відображати загальну тему веб-сайту.
Дослідження ключових слів – це безперервний процес. Тенденції пошуку змінюються від місяця до місяця, тому доведеться оновлювати і доповнювати ключові слова, особливо якщо вони більше не дають бажаних результатів.
Кожне зображення на сторінці повинно мати власний alt-тег із прописаним ключовим словом. Також на сайті не повинно бути обмежень для пошукових систем на сканування зображень і мультимедійного контенту.
Кожен випадок розраховується індивідуально.
Розрахунок вартості враховує також модернізацію та все доопрацювання на сайті.
Вартість починається від 500 дол. і не включає в себе послуги копірайтера і придбання посилань.