Створення сайту для будівельної компанії
В останні кілька років фахівці відзначають зростання інтересу замовників та бізнесу загалом до цифрової реклами. Digital маркетинг став одним із «двигунів прогресу» у сфері будівництва, тому дуже багато інвесторів, підрядників та будівельних організацій стали приділяти увагу своєму просуванню в мережі.
Як показала практика, у компаній, які зробили ставку на онлайн просування, серйозно зросла клієнтська база та розширилася цільова аудиторія. Це дозволило вкладати більше коштів у маркетингові компанії, за рахунок чого – оминати своїх конкурентів, які не встигли взяти курс на діджиталізацію бізнесу.
Основним елементом просування у мережі є сайт. Його різновидів може бути кілька, тому тільки замовнику вирішувати, який варіант сайту вибрати та просувати для конкретної будівельної компанії.
Різновиди сайтів
Розглянемо кілька варіантів сайтів, за допомогою яких рекламують свої послуги і розвивають бізнес будівельні компанії:
сайт візитка,
односторінковий лендінг;
сайт корпоративного типу
Що краще вибрати для вашого бізнесу? Багато в чому це визначається тими цілями та завданнями, які хоче досягти та вирішити замовник з використанням інструментів мережевого маркетингу загалом та сайту – зокрема.
Наприклад, ви можете замовити розробку сайту-візитки, який на сьогодні є одним із найпростіших і найшвидших у виконанні варіантів для будівельного бізнесу. До його переваг відносять, перш за все, дешевизну. Функціонал сайту такого типу обмежений, тому його використовують здебільшого у ситуаціях, коли йде розробка багатосторінкового сайту корпоративного типу з цінами, блогом, форумом, послугами тощо.
Сайт візитка – це ідеальний варіант для малого та середнього будівельного бізнесу, який працює на «імідж» компанії. Він не особливо приваблює нових клієнтів, проте дає можливість відвідувачу сайт ознайомитися з пропозиціями компанії з розміщеного посилання.
Лендінг для будівельного бізнесу
Це односторінковий сайт, за допомогою якого зазвичай рекламують та продають конкретну послугу або продукт компанії. За своєю будовою лендінг дуже нагадує сайт візитівку, але відмінність полягає в тому, що він спонукає відвідувача до купівлі або розгляду конкретної пропозиції.
Односторінковий сайт є найкращим варіантом, щоб залучити нових клієнтів. При цьому на імідж компанії та на «піар» він ніяк не впливає, оскільки має інші цілі та завдання. Лендінг часто замовляють для будівельних компаній, що бажають збільшити трафік, використовуючи можливості платної реклами.
Для цього можна використовувати контекстну рекламу в системах пошуку або таргетовану рекламу в соціальних мережах. Збільшений трафік конвертується у додаткові ліди – нові заявки, покупки, замовлення. Для цього на сторінці створюються різні форми зворотного зв’язку з клієнтами.
Зазвичай таких форм від двох до трьох вони рівномірно розташовані по лендингу в «правильному» місці:
після блоку переваг;
після блоку з часом для замовлення;
після заклику до дії і таке інше.
Основні переваги лендінгу для бізнесу, пов’язаного з будівництвом:
реальні продажі товарів та послуг;
зростання прибутку з допомогою спрямованості реклами.
Із недоліків варто відзначити, що landing page мало впливає на імідж бізнесу. Такий сайт вузькоспрямований для продажу конкретної послуги або просування певного напрямку, а також працює лише з одним сегментом вашої цільової аудиторії.
Корпоративний сайт
На думку багатьох експертів, корпоративний сайт залишається найкращим рішенням для бізнесу, пов’язаного з будівельною галуззю. Це універсальний інструмент для просування компанії у мережі, збільшення продажів, залучення нових клієнтів.
Професійно розроблений, правильно створений корпоративний сайт, що регулярно просувається, дозволить вам:
збільшувати продажі;
вести аналіз діяльності підприємства;
вигідно представляти свій бізнес цільової аудиторії;
автоматизувати облік та контроль;
аналізувати інформацію про покупців тощо.
Сайти такого типу багаторівневі та багатосторінкові, їх структура досить складна, а створення та просування займає чимало часу. Тим не менш, корпоративні сайти залишаються найкращим універсальним інструментом, що дозволяє вирішувати безліч маркетингових завдань та досягати поставлених цілей.
Основні етапи створення сайту
Якщо ви хочете отримати максимально ефективний сайт комерційного типу, необхідно підготуватися до тривалого очікування. Професійні розробники повинні проаналізувати технічне завдання, розробити проект сайту, придумати дизайн, що продає, наповнити сайт оригінальним контентом і так далі.
Залежно від складності поставленого завдання розробка сайту, його налагодження, викладання в мережу, налаштування, усунення можливих проблем можуть тривати від кількох тижнів до кількох місяців. Для потрапляння в ТОП запитів пошукових систем також знадобиться регулярне SEO-просування.
Якщо розглядати послідовність робіт, вона наступна:
Розробка проекту.
Необхідно виконати