Реклама сайту виробника габіонів в Україні — кейс з пошукової реклами
Початкова інформація
Компанія для якої ми раніше робили сайт звернулася до нас із запитом налаштувати рекламу на свої послуги. Компанія є виробником габіонів в Україні та розробляє технологічні комплексні рішення для проєктів будь-якої складності. Замовник бажав отримувати звернення з сайту .
Робота з реклами
Було ухвалено рішення налаштувати пошукову рекламу гугл, коли вводячи важливі для замовника слова в пошуку, користувач би переходив на сайт клієнта і отримував би необхідну інформацію щодо спектру послуг, а також міг би зв’язатися з компанією.
Зібрали тематичні ключові слова, які можуть використовуватися тими, хто зацікавлений у послугах компанії з виробництва габіонів. Нижче приклад деяких із них.
Усі слова були поділені на групи, створено такі групи оголошень.
Для кожної групи оголошень були створені текстові оголошення. При натисканні на оголошення певної групи користувач переходив на відповідну сторінку на сайті. Приклад оголошення.
Спочатку реклама давалася на всі створені групи оголошень. Через певний час ми поспілкувалися із замовником реклами. Вони підтвердили, що звернення з сайту, дзвінки є, що їх дуже порадувало. Але обговорюючи більш детально ми з’ясували, що деякі дзвінки-звернення пов’язані з послугами компанії, але вона безпосередньо не займається цими питаннями.
Проаналізувавши ці моменти, ми вирішили призупинити деякі групи оголошень для показу, оскільки зрозуміли, що звернення з них поки не актуальні для клієнта. Під час спілкування із замовником ми більше зрозуміли, що найбільш для нього було актуально. Ми залишили такі групи: Геотекстиль, Габіони, Георешітка, Габіонні конструкції, Виробництво габіонів. Це дало змогу більш ефективно витрачати бюджет кампанії та отримувати більш якісні звернення до компанії з сайту.
При цьому також велася робота із запитами, за якими показувалася реклама. Запити часто дещо відрізняються від ключових слів. Запити містять у собі ключове слово, але й можуть містити й інші додаткові слова. І іноді дивлячись на ці додаткові слова, можна зрозуміти, що запит нецільовий. Наприклад, ключове слово “габіони”, а реклама може показатися за запитом “де використовуються габіони”. Тут, дивлячись на запит, ми розуміємо, що користувач хоче просто отримати інформацію і нецільовий для компанії. Ми це зрозуміли за словами “де використовується”, тому ми додаємо їх у мінус-слова, щоб реклама з цими словами в запиті не показувалася. Вивчаючи запити ми зібрали список таких мінус слів. Ще приклад мінус слів у цьому кейсі: “для чого”, “діаметр”, “як зробити”, “призначення”, “чи потрібен”, “відмінність” тощо. Це також зробило наш трафік із реклами якіснішим.
Чого досягли
За кілька місяців роботи з налаштуванням і оптимізацією реклами для сайту виробника габіонів, змогли отримати бажаний трафік на сайт зацікавленої в даних технологіях аудиторії. Компанія стала отримувати звернення-дзвінки з сайту. У процесі роботи підвищили якість трафіку на сайт і якість звернень до компанії.
P.S. Якщо вам цікава співпраця з нами, ознайомтеся зі сторінкою Контекстна реклама, і зв’яжіться з нами!