internet_marketing

Що таке інтернет-маркетинг?

Маркетинг через інтернет є цілий комплекс дій та заходів, спрямованих на розширення ринку, підвищення прибутку компанії, а також її впізнаваності.

Переваги інтернет-маркетинга?

Інтернет-маркетинг — дієвий та зручний бізнес-інструмент, що проявляється у таких його особливостях:

  1. Універсальність. Підходить будь-якому виду підприємницької діяльності.
  2. Невелика вартість. Для старту вистачить $5-10. Наприклад, бажаючи замовити телевізійну рекламу, цією сумою не вдасться обмежитися.
  3. Інтерактивність реклами. Добре привертають увагу до продукту банери, віртуальні кнопки, гіперпосилання, невеликі онлайн-тести.
  4. Якісна взаємодія з аудиторією. Потенційний клієнт або покупець активно реагує на рекламу, оскільки вона ґрунтується на його інтересах.
  5. Великі охоплення активної аудиторії, тобто платоспроможної, яка звикла проводити час і робити покупки онлайн.
  6. Надточний націлення. Відображення реклами можна налагодити лише для користувачів, які дійсно зацікавлені в об’єкті просування.

За допомогою інтернет-маркетингу власникам бізнесу вдається звернути увагу на продукт, підвищити до нього лояльність споживачів, створити спільноту шанувальників бренду, досягти стабільного зростання продажу та прибутку.

Який буває інтернет-маркетинг?

Залежно від специфіки товару або послуги, нюансів цільової аудиторії та бюджету на просування потрібно використовувати різні види маркетингу в інтернеті:

  • Пошукова SEO-оптимізація. Виводить сайт у перші рядки пошуковика завдяки використанню ключових запитів. Якщо ваш ресурс знаходиться в топ-3 видачі, у нього стабільний не лише трафік, а й продаж.
  • Контекстна реклама (PPC) — оголошення, що видаються пошуковою системою після введення користувачем свого запиту. Починає діяти, щойно її запустять.
  • Просування у соцмережах. SMM дозволяє охопити величезну групу користувачів, а націлення відображає рекламу лише тим людям, які підходять під опис вашої цільової аудиторії.
  • Контент-маркетинг. Пости, статті на сайті, фото, інфографіки, що ілюструють можливості товару — все це способи донести інформацію споживачеві та способи просування. Контент повинен легко сприйматися, бути унікальним експертним та цікавим.
  • Відеореклама. Дозволяє стисло, ємно, з необхідною емоцією подати актуальні дані. Але добрий ролик — це не лише вдала ідея. Знадобляться кошти на продакшн, адже сучасних людей важко здивувати. Потрібна якісна картинка.
  • Партнерський маркетинг. Ви розміщуєте свій матеріал на ресурсі партнера, щоб користувач виконав цільову дію, наприклад, зробив покупку, за що партнер винагороджується. Бренд є на різних сайтах або сторінках, тобто на слуху у багатьох людей.
  • Чат-боти. Можуть приймати замовлення, відповідати на поширені запитання, повідомляти про спеціальні пропозиції.
  • Лендінг. Сайт-односторінок чи окрема оптимізована сторінка на великому сайті ідеально підходить, щоб звернути на продукт увагу нової аудиторії.
  • Email-маркетинг. Дозволяє інформувати покупців і нагадувати їм про, наприклад, незавершене замовлення.

Розробте свій стиль контенту, орієнтуючись на цільову аудиторію, автоматизуйте запуск реклами та подбайте про комфортний інтерфейс сайту. Не ігноруйте потенціал просування за допомогою відео, оскільки до 80% інформації люди сприймають саме зорово. Інтернет-маркетингу потрібно приділяти сили та час. Якщо ви не маєте такої можливості, делегуйте це експертам.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *