Увагу потенційних клієнтів до вашого бренду, продукту або послуги.
Ваш бренд запам'ятається, лояльність клієнтів зросте.
Залучите нових клієнтів і збільшить можливості для продажів.
Банерна реклама на сайтах — потужний інструмент привернення уваги вашої цільової аудиторії. Яскраві банери привернуть увагу, донесуть інформацію і спонукатимуть до дії.
ЗАМОВИТИНайменування послуги | Ціна в грн. без ПДВ* |
---|---|
Пошукова реклама: налаштування та супровід |
від 6000 грн |
Товарна реклама: налаштування та супровід |
від 8400 грн |
Відеореклама: налаштування та супровід |
від 6000 грн |
Аудит рекламної компанії з рекомендаціями |
від 5000 грн |
Оптимізація рекламної кампанії в мережі Google |
від 6000 грн |
Cтатичний графічний банер в 10-ти розмірах |
3000 грн |
Налаштування аналітики та конверсій для реклами |
3000 грн |
Налаштування кампанії ремаркетингу |
3000 грн |
питання
нове faq – відповідь
Який бюджет потрібен на показ банерной реклами?
Бюджет для показу банерної реклами може значно варіюватися залежно від таких факторів, як розмір банера, тривалість кампанії, вибраний формат реклами, таргетингові параметри та обрана платформа. Для точної оцінки вартості потрібно зважити всі ці фактори. Спілкуйтесь з нашими експертами, і ми з радістю надамо вам консультацію та розрахунок вартості під ваші потреби.
Банерна реклама – вид інтернет реклами, коли оголошення розміщуються на сайтах у вигляді банерів різних розмірів.
Банерна реклама Google Adwords показується тільки на сайтах партнерів Google.
Медійна мережа Google (КМС) – це десятки тисяч веб-сайтів, включаючи YouTube, пошту Gmail і Карти Google. Банерна реклама є частиною КМС. Вартість такої реклами нижче, ніж звичайної контекстної реклами Google.
Важливий момент – це вибір методу націлювання (показу) оголошень.
а) Показ оголошень на сайтах, відповідних ключовими словами;
б) Показ оголошень користувачам, виходячи з інтересів;
в) Показ оголошень лише на сторінках, присвячених зазначеним темам;
г) Показ оголошень на вибраних веб-сайтах;
д) Показ оголошень лише певним віковим групам;
е) Показ оголошень лише певної статі інтернет-користувачів;
ж) Показ оголошень в поштовому акаунті Gmail.
Банери для КМС створюються в безкоштовному редакторі медійних оголошень. Причому і статичні банера, і динамічні. Готові шаблони потрібно заповнити своїми даними. На сьогоднішній день існують 18 можливих розмірів банерів, які бажано мати для банерної реклами Google Adwords, тому що сайти-партнери дають місце під банерну рекламу певних розмірів. Також можна самому створити банер, розміщуючи на ньому текст і елементи на свій розсуд, і завантажити його в записі AdWords.
Графічні зображення (банера) більше приваблюють потенційних клієнтів, ніж текстова інформація, тому що банера передають візуальну інформацію.
КМС Google Ads – це найбільша в світі мережа інтернет-реклами. Ваші банери побачать мільйони інтернет-користувачів!
Банерну рекламу показують на сайтах партнерів Google або вибирають тільки ті ресурси, які відвідують ваші потенційні клієнти.