Создание сайта по доставке пиццы

Створення сайту по доставці піци

Побажання клієнта

У зв’язку з ситуацією пандемії наш клієнт підприємець, який має невеликий кафе-ресторан, вирішив зайнятися приготуванням і доставкою піци. По суті йому необхідний був інтернет-магазин з кошиком і онлайн оплатою. Особливістю цього кейса було те, що кафе-ресторан знаходиться на околицях Троєщини, народ там в більшості мешкає простий, відповідно і сайт повинен був бути простим і з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом. Було запропоновано створення односторінкового сайту в стилі Landing Page але з можливістю додавати товари в кошик і зробити онлайн оплату.

Крім усього перерахованого вище важливим побажанням клієнта було забезпечення високої швидкості завантаження. В першу чергу це було пов’язано з тим, що планувалося давати контекстну рекламу для залучення клієнтів на сайт, а як відомо одною з ключових вимог гугла до сайтів є прийнятна швидкість завантаження.

Вибір CMS

Для створення сайту ми вирішили використовувати CMS WordPress, основна причина була в тому, що клієнту був потрібен сайт зі стандартним функціоналом інтернет магазину за відносно недорогою ціною, для цих цілей CMS WordPress підходить дуже добре.

Відмова від конструктора і шаблонів

Виходячи з цілей замовника ми прийняли рішення не використовувати готові шаблони, а самим зверстати сайт. Як говорилося вище, однією з вимог було забезпечення високої швидкості завантаження, як наслідок, варіант використання різних готових шаблонів або тим більше конструкторів відпав відразу. Причина в тому що більшість красивих і зручних сучасних шаблонів містить купу скриптів (коду) які сильно уповільнюють роботу сайту. Ще більше це стосується сайтів зроблених на конструкторі. Тому ми вирішили що хочемо щоб цей сайт був “ручної роботи”. Коли розробник сам верстає сайт, то код виходить “правильним”. В результаті вдалося досягти прийнятної швидкості завантаження і хороших показників SEO при аналізі сайту інструментом Google Lighthouse (інструмент від гугла, який перевіряє наскільки правильно сайт зроблений з технічної точки зору).

Складові і варіативні товари

Ще однією особливістю сайту було те, що більшість товарів були “складними”. Наприклад, при покупці піци клієнт перейшовши в картку товару спочатку повинен був мати можливість вибрати необхідний діаметр піци, а потім мати можливість додати додаткові добавки, стільки скільки йому потрібно (наприклад сир, маслини, гриби і т.д) .Для реалізації такого функціоналу необхідно було використовувати відразу кілька можливостей Woocommerce, це складові товари і варіативні товари. Це зайняло досить багато сил і потребувало неабиякого терпіння :), але вийшло красиво і зручно.

Налаштування месенджерів

Для кращої комунікації з відвідувачами на сайті були створені різні можливості для спілкування і взаємодії: форма зворотного зв’язку, підписка на телеграм канал, перехід на соціальні мережі you tube, facebook, instagram, можливість написати в телеграм або viber.

В результаті сайт вийшов простий, зручний і в достатній мірі функціональний.

Залишити коментар

Догори